Inte bloggat på ett tag.

Ursäkta att jag inte har bloggat på en evighet! Men jag går ju upp så tidigt på mornarna så när jag kommer hem så hoppar jag in i duschen vid 21 och ska sova vid 22.
Och så ska jag hinna äta middag och så där i mellan också . Så jag hinner tyvärr inte med datan nu .

Men det som har hänt under de här dagarna jag inte har bloggat är :
jag har haft ryggont och har gått till en läkare som sa att jag skulle gå till en sjukgymnast , ska dit nästa vecka.
Jag har varit i skolan och gjort rödbetssallad och böngryta med ost, (lol)
Haft matte och jag har tillochmed hunnit bli lite kär. haha.

Imorgon kommer förmodligen Moww och hon ska nog sova här och på söndag så ska vi kanske till Täby. Skojj! Och så kanske Sandra kommer ! wow vilken helg ;)

Och igår missade jag bussen med FEM minuter, FEM minuter, det är ju ingenting..
Så jag gick in i centrumet och handla en tröja, Det kommer att bli dyrt att missa bussen i framtiden..

Men mera kommer nog, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0