Min stora kärlek


Nu sitter jag och kollar på filmen "min stora kärlek" . Den är rätt så rolig faktist :)
 Jag har sett den en gång innan , men det var länge sen så nu fräschar jag upp minnet lite ;)

Idag har jag inte gjort nånting.  Mamma säger att jag inte får vara ute under helgen, jag kommer typ dö efter 3 timmar för att jag vill ha frisk luft och sådant :/
Jag måste bli frisk säger hon , och visst , det vill jag också , men att inte gå ut, det e ju extremt..

Föressten så börjar det bli mörkt ute nu också, ushushush! Nu är klockan halv elva och det är kolsvart ute !
Det är inte kul..

Sen så måste jag in till Täby snart, nån som har lust att hänga med (-: ?

Aja, jag är trött och är förkyld , så jag ska kolla klart på filmen och sen ska jag bara ta det lungt, chatta lite på msn . ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linus

Filmen som sådan är ganska tradig och bjuder inte in till så mycket skratt. Men grundtanken och idén bakom filmen är baske mig bland det vackraste jag vet!

2008-09-06 @ 13:47:49
URL: http://linusdp.wordpress.com
Postat av: Wäww

jooo, den ärjätterolig!:D

2008-09-06 @ 14:00:35
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0