Hallå Bloggen !

Hejsan!
Mowws skulle ju komma idag efter 92 års kalaset , men hon vart typ akut magsjuk då :O så när hon kom hem så somnade hon till och sen var hon typ frisk, haha, vilken tur !
Så vi ska till Täby imorgon iallfall, ska bli jätteroligt ! Så vi åker hem lite tidigare så vi kan vara med varandra hemma också ^^ Då ska vi äta glass med maränger och chockladsås . Haha, länge leve helger !
Så ska vi ju också vara i stallet , ska bli jätteroligt verkligen <3333

Och btw , jag har fått mitt body butter, scrub och lipbalmet nu! Det är jättebra verkligen, och Michelle tycker att lipbalmet är gott, hon äter det. haha !

 Jag älskar allt, luktar jättegott och man blir mjuk som en bebis .


Men jag skriver imorgon , pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0