Fortsättning






Jag hade ju ett inlägg tidigare med "Snälla Ge Mej" med coconut body butter och coconut scrub från thebodyshop.se.
Och nu har jag allt hittat lite mera som inte skulle sitta helt fel. :)
Först så hittade jag ett lipbalm från the body shop , med mangosmak/sort .
Mango som luktar så gott. Lipbalmet innehåller 10 ml och kostar 95 kronor.
Vilka fräscha läppar man kommer få :)




Och så har jag hittat på en annan hemsida som heter www.bluebox.se . Bluebox säljer lite smått och gott , väldigt roliga saker. Där har jag hittat spelet "Jag har aldrig".
Spelet går ut på att man tar upp ett kort, där det står olika "jag har aldrig"-frågor, t.ex. , jag har aldrig blivit avskedad, jag har aldrig snattat m.m. Och då om man har gjort någon sådant, så får man straffa .
T.ex. ta en klunk alkohol, lägga en krona i potten som alla deltagare gör något roligt för eller något annat, straffet bestämmer man helt själv.
Det är 16års gräns på spelet och spelet innehåller 100 frågor på 55 kort. Spelet kostar 99 kronor .

 Puss, skriver troligen mera ikväll. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0