EngelskaLektion

Nu har vi engelskalektion, vi ska typ arbeta om några länder, typ om Australien, Canada, Nya Zeeland, Irland, USA, England eller Syd Afrika. Jag valde att arbeta om Nya Zeeland (Ja, jag vet, víktig info, noot)
Man ska typ arbeta om deras mat, högtider eller nått annat..
Vi har iallafall snart lunchrast, om 40 minuter. Efter det har vi matte i typ tre timmar om man vill stanna den sista halvtimmen.

Men aja, jag ska berätta om värsta drömmen jag hade inatt.
Asså utanför vårat hus har vi ju en stubbåker.
Jag drömde att pappa hade gjort värsta stora poolen där. Så skulle jag bada, så fanns det värsta korallerna där, och jättemånga färgglada fiskar och tama delfiner som man kunde simma med.

Helt underbar dröm asså !
Men när jag vaknade fick jag för mej att drömmen var på riktigt (wierd), så när jag gick upp och kolla ut genom fönstret blev jag helt bah: men vafaan ?xD Och kände mej jätte korkad x'D

Men aja, jag ska plugga nu på riktigt, slutar lektionen om 20 minuter ^^   *omg, det har tagit mej 20 minuter att skriva detta inlägg*


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0