Ang. TH saker och nya håridér!

Först och främst ska jag säga,  att om ni är intresserade av mina TH saker , och vill ha svar snabbt, snälla, mejla mej på [email protected]. Jag svarar fortare på mejlen än på komentarer här på bloggen :P

Så har jag lite nya hårplaner också ^^  Att när min hårförlägning ryker , så ska jag färga det brunt och ha det lite kortare ,  ungefär till axlarna med en snelugg men ändå inte snelugg, en lugg iallfall, helt enkelt så som jag hade förut. Jag hittade nämligen en gammal bild på mej, som jag vart lite intresserad av hur mitt hår såg ut då :)
Jag laddar upp bilden här, vad tkr ni ? Ska jag färga håret brunt och ha det till axlarna, spara det, behålla den svarta hårfärgen?
Är öppen för olika förslag :) *Jag har en känsla av att folk kommer säga att jag borde raka bort allt hår* ^^


   
Puss

Kommentarer
Postat av: Mr-Female

guh,sådär tycker ja att du ska ha!:D<33

2008-09-05 @ 13:59:44
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0