Veckoslut

Åh herregud vad denna helg har gått FORT!
Jag förstår inte, det bara rusar iväg!!
Jag känner inte för att gå till skolan imorgon, är typ helt depp och har ångest och hjärtklappning.
Men jag ska gå till skolan iaf och se om jag kan gå hela dagen.
Kanske får gå en tidigare buss hem om det skulle vara så.
Kanske ska ringa min psykolog och ta ett samtal med henne igen.

Men denna helg har jag bara tagit det lungt. Igår var det ju utställning på marum, det var kul och det gick ju bra också.
Idag var det dressyrlektion och det gick också jättebra.
Jag fick också världens ryck och satte igång och bakade. Gjorde nån chockladkaka med cocos på, kärleksmums tror jag att de heter.

Och ärligt, är han inte kung??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0