Utställning!

Hej Bloggen !

I helgen är det utställning för hästbebisarna, och My Thai ska vara med och så ska vi se vilka poäng hon får. Ska bli jätteroligt, men jag kommer dö av nervositet, som vanligt.
Nått som jag har  väntat på i 11 månader är att jag äntligen kommer få jämföra poängen mellan My Thai och Sahara. :)


När jag kom hem trodde jag att jag skulle för jag var jätte godissugen så jag ställde mej och baka chockladbollar.
Och ooj vad jämna de blev, nooot. Så skulle jag rulla de i pärlsocker, men det skulle man tydligen inte göra, så jag rullade de sista i cocos. haha :)
Så nu har vi typ en tallrik chockladbollar i kylen.


Slutade vid 11.30 idag i skolan, så jag hann med 12.00 bussen, och tur var det för där träffade jag Saga <3 :-)



PUSS'  evelina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0