Trött

Oj vad jag är trött !
Blir en tidig kväll idag, ska börja göra mej i ordning aldeles snart för att krypa ner i sängen och sova .
I morgon börjar jag "mitt nya liv" också, ska börja gå ner i vikt och allt , bli en nyttigare och hälsosammare människa *härmar sällskapsresan*


Så jag ska ut på promenad i morgon, lite powerwalk sådär  .

Så jag ska ladda min iPod i natt så den är full laddad och så ska jag ofc ta med mej kameran !

Och föresten så fick jag faktist med mej mor min på stan , vi ska åka in till stan på torsdag . Detta betyder att jag inte behöver betala mina kläder själv, och det som jag kommer att köpa, wiiieee !

Trevligt trevligt .

Men nu ska jag börja dra mej mot sängen , är så extremt trött och desutom har jag ont i magen, mår lite smått illa faktist .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0