TRÖÖTT

Asså gud vad trött jag är, helt slut..!  Härligt med helg nu!

När jag kom hem så skulle vi upp till posten och jag fick köra till brevlådorna. Men mamma bara klagar på mej för att jag e så dålig på att backa, och så får jag motorstopp och sen så blir jag bara irreterad.
Väl på posten så hade min kamera inte kommit, och jag fick damp. :)
men de sa att paketet skulle kunna komma vid halv fem igen.
Så vi gick in till affären, och handlade.
Sen åkte vi upp till marum men Saga var inte där. Vi lämnade en påse vetekli.
Men linnea var där iaf. :-)
Sen så åkte vi hem och då så glömde vi att handla dricka så vi stannade vid affären en gång till.
Sen så badade vi Sunny för utställningen imorgon.
Sen efter det så åkte vi upp till posten igen, men den hade fortfarande inte kommit. Så gick vi in till affären en tredje gång, för pappa skulle ha nån sås.
 Men aja, får nöja med digitalkameran på utställningen imorgon.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0