Svenska A

Nu har vi svenska A. Lagom tråkigt asså.

Vi ska typ skriva en uppstats om något angående hotell och resturang, om ett valfritt ämne.
Jag ska nog skriva om Bartenderyrket tror jag. Är ju intresserad av det och vill arbeta med det när jag "blir stor".

Föressten så kom jättemånga till skolan sen, elva elever.

Så får vi se hur mycket jag får att göra idag, svenska är ju sååå segt. Och dessutom har jag ont i huvudet , skulle ha en huvudvärktablett innan jag gick, men jag hann inte, det var lite stressigt imorse. Och nu kom jag på att jag e hungrig också, hann inte äta frukost heller. Guud vad jag klagar hela tiden, herregud...

Menmen, ska lyssna lite på musik nu tror jag och verkligen försöka koncentrera mej. Wish me luck !!

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0