Onsdag

Hej Bloggen!

Idag har vi haft svenska A och Idrott. Svenskan var ju seg som vanligt, men jag fick faktist klar en uppgift , tro det eller ej!

Sen hade vi gympa. Vi typ dansade en dans som vi har kommit på själva typ, men jag kom inte ihåg någonting typ. Sen filmade Åsa tror jag att hon heter, och då gick allt åt helvete, haha. Men det var frivilligt, sen vart jag tvingad att dansa, haha.

Sen så skulle vi typ dansa nått annat jättetöntigt, och jag fick dansa med Rikard, så vi skutta runt där och dansade typ. hhaa. Sen så när vi dansade den där töntiga dansen så filmade våran gympalärare den dansen, kul jul liksom.


Men skriver kanske mer sen, får se hur jag mår då, har huvudvärk och hicka -.- ^^



Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0