Nya håridér, IGEN

God Morgon Bloggen!

Vet ni vad ?
Jag funderar på att när min hårförlägningen åker, så vill jag klippa upp det, men inte allt för kort, ska ungefär ha samma längd, men ändå ändra frisyr.. På nått sätt, förstår ni:)?
Sen ska jag färga det brunt eller blondt, får se hur det blir med det.
Men då ska jag inte "ge upp" när jag får en ful färg på håret i början, haha!

Sen så ska jag också ändra bloggdesign snart.. När Sandra har givit mej photoshop, om hon vill det fortfarande det vill säga ;)

Men aja, jag skriver mer senare. :)

P U S S


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

va fiiint:D

Maha ska mä färga blont jö;)

Haha du ska få de så fort som möjligt:D<33

2008-10-07 @ 19:55:41
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0