Nu har jag bytt bloggdesgin !

Eller iallfall bakrund :)

Ska ändra header senare när Sandra har gett mej photoshop :) tack<3!

Vi har varit ute och fotat My Thai idag , eftersom att hon ska säljas. Mamma pratar med någon nu som är intressed av Sahara , och guuud vad jag saknar den där lilla skiten asså. <3   Vill så gärna åka ner till Öland nu på lovet och hälsa på henne. Mamma har lovat mej nu sen valborg att vi skulle hälsa på henne..
Jag kanske lägger upp bilderna här på bloggen senare, kamerabatteriet laddas nu och dessutom förstår jag inte hur jag får över bilderna från kameran till datan, jag vet att jag är oteknisk. ;)

Och nu kom mamma och sa att Sahara är såld.. fanfanfan...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0