Mysigt höstväder

Gud vad mysigt väder det är ute !
Jag ligger i sängen nu med datan i knät,precis som igår också (fast denna gång har jag laddaren till datan också!!) , och min säng är typ sida vid sida vid fönstrerna jag har, så hör jag bah blåsten utanför. Det är jättemysigt !!
Men bara för att jag skrev ett inlägg om det här så slutade det att blåsa.
Men nu hör jag faktist ett flygplan och det är ju lika mysigt det ^^

Men det mindre mysiga är att det är kallt i mitt rum, och under fönstrerna så har jag ett element, vilket gör att elementet är också sida vid sida vid sängen, och elementet är av , så det är svinkallt !  Det är som en jävla isbit.

Och jag känner bara vilket onödigt blogginlägg detta var, och jag funderar på om jag verkligen ska trycka på "spara och publicera" - knappen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0