Matte A

Hej Bloggen !

Sitter nu och väntar på att matten ska börja , asså jag pallar inte.
Vi börjar om 20 minuter, och michelle, emelie och mickis har åkt hem . så det är bara jag och malin kvar.

Hahah föressten, jag har inte sagt vad som hände förra veckan.
Haha, jag skulle öppna en dörr för att kolla om alex gick där, och emelie bah: om jag var du så skulle jag inte öppna den där dörren. Jag bah: nehe, okej, men varför ? *öppnar* Dörren: *TUDUDUDUDUDUUDDUDUDUU* Jag: *springer till emelie, mickis, michelle och Malin.* Matteläraren: men ni får inte göra så mycket ljud !!!!!
emelie: Men asså guud, jag sa ju inte att du skulle öppna dörren !!
Så jag mitt jävla dumhuvud hade satt igång tjuvlarmet. Jag hade tur iaf att det slutade när jag stängde dörren.

Och så var det också förra veckan, så satte alex igång brandlarmet. Men han skyller ifrån sej på janne, men jag tror inte riktigt på det där . :)
Han skulle koka grädden, så kokade han grädde och rev lime samtidigt, och så han bah: oj, nu kokar det över janne! och han hörde inte det, och så kokade det över, så tog janne bort kastrullen, och då så rök det som fan och så hällde han vatten över plattan och då gick brandlarmet igång. Och alla andra klasser sprang ut medans vi fortsatte laga mat och brandkåren kom. haha...!

Men nu börjar vi om tio minuter, wish me luck..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0