måndagen den 27 oktober


Hej bloggen

Idag så steg jag upp vid kvart över 8 för att jag skulle träffa Hanna och rida dressyr på ridbanan.
Allt gick jättebra tills andra "belöningen" som var att skritta på lång tygel några varv på ridbanan.
Då skulle fröken inte gå så fint som hon gjorde minutrerna innan. Då så rycker hon med huvudet, skjuter ut bogen och helt enkelt skiter i mej.
Jag blev helt galen, haha. Kastade ifrån mej spöt, hoppade av och tjurade för att hon inte lyssnade på mej, haha. Vad töntigt av mej.

Då fick jag hoppa upp på Fleur, så fick min moder rida Sunny ett tag och det gick inte mycket så mycket bättre. Sen så hoppade jag upp på Sunny igen och då gick det galant. Hon har ju humör den lilla damen .

Sen så kom Moa över , vi sjöng singstar och bakade "kladdkaka". Haha, vi hade bara ett ägg, och man skulle ha två , så vi ersatte ägget med extra smör och stekfett , haha  !

Så "kladdkakan" blev typ aldeles fel .  

Men den smakade chocklad iallafall. ^^

Sen hade vi stallmöte, och Saga, Kimmo och Nanna var där då Peach snart flyttar hit ! Jag längtar så jag nästan stryper mej själv !!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0