Måndag

Asså gud varför känns det som om det är söndag??
Helt sjukt, gick runt typ hela eftermiddagen hemma idag och trodde att det var söndag..

Men iallfall, idag har vi varit i köket.
Jag fick typ göra korvstoganoff, och jag tror att det tog typ två timmar.. Herregud vad seg jag är.
Efter det så diskade jag, och jag hade brännt maten i en kastrull så jag hade typ asmycket att diska.
Sen så skulle jag vara nere i matsalen och diska och sånt där, kul, nooot.
Fast igentligen var det inte så farligt som jag trodde att det skulle vara.

Så jag fick sluta lite senare men Janne lovade att vi som var i matsalen skulle få sluta tidigare någon annan dag.

Sen så gick jag till sjukgymnasten så han kollade på min rygg och sa att den såg bra ut, så det var min sista gång jag var där, och om det var något så skulle jag ringa upp och boka en ny tid.

Sen så åkte jag hem och red lite dressyr, och Sunny var stel som ett vedträ, men det gick sådär bra efter ett tag. Får ge henne lite tid, är ändå stolt över henne, älskar henne mest <3
My Thai stog i hagen mendans vi red idag för första gången, och hon var helt snäll! Jag älskar henne <3


I morgon har vi hotellkunskap och jag har fortfarande inte lämnat in min intervju, inte ens ringt ett hotell oÓ

Hej jag är seg :)


ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0