Måndag hela veckan ??

Asså guud, detta har varit en SKITvecka.

Måndag, tisdag var jag sjuk. Inte kul alls.
Onsdag var ju faktist bra, men det var väl det enda bra med veckan.
Torsdag fick vi tillbaka våra matteprov, trodde att det gick jättebra men det gick snarare tvärtom, fick G-.
Idag var skolan bra, och så åkte jag bussen hem med Alex, och han skulle peta på mej så jag ramlade ner på golvet i bussen, men det var roligt så det bjuder jag på :)
Så "råkade" jag peta honom i ögat också (A)
När jag kom hem så gick jag en promenad med hunden, åt och kolla på tv. upptäcker att mitt internet inte funkar på min data, men på den andra datan så fungerar det tydligen utmärkt, ;S
så jag är inne på den andra datan nu.
Sen kom pappa hem från kryssningen och vi börjar genast bråka igen. Kul jul.





Tack för förtroendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0