Jag är osmart

Asså, vi skulle äta taco ikv (igen!)

Och så skulle jag fixa ost, och så skulle jag skära bort kanterna, och så dum som jag är så istället för att ta osten och skära bort kanterna mot skärbrädan höll jag osten i luften och ska skära bort kanterna med en slö kniv imot mej, och ni kan ju gissa hur det slutade....
Typ kniven bah åkte mot armen, men det gick inte hål ;)

Och inte nog med det, så jag bah, "men den här kniven e slö, jag måste slipa den", så började jag slipa den, och sen bah kände jag på kniven och bah, jo den är vass nu, så skulle jag skära sallad, och bah *cut* så skar jag av mej nageln, typ 1 mm från fingertoppen ;O

Fråga mej inte hur jag lyckas, men på nått sätt är det möjligt...

Kommentarer
Postat av: saga

HAHA!!XD That's the Eve I knowXD

2008-10-09 @ 07:51:39
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0