I don't feel like dancing .

God Morgon !
Jag sitter fortfarande kvar i sängen med laptopen i knät, dagen börjar där gårdagen slutade, haha.
Och jag vet inte riktigt vad jag gör uppe vid nio, men kom på då att det är ju faktist vintertid nu.
Så när jag vaknade så satte jag på radion och då så spela de värsta glada låten , I don't feel like dancing.
Så jag hoppas att det här kommer att bli en någorlunda bra dag.

Och jag ursäktar att det kom 70 miljoner inlägg som det stog samma sak på , det var nått knas, men nu är allt normalt igen !

Men jaja, jag ska snart gå upp och göra någon nytta, jag ska gå vid halv. Då ska jag ner till stallet och sen ska jag ut och fota tror jag. Men jag vågar inte riktigt kolla vad det är för väder ute, jag har fått för mej att det skulle regna idag, och det orkar jag verkligen inte med!!  Nu vill jag ha snö, kramsnö och ha snöbollskrig !
Och absolut vill jag ha julafton ! Och nyårsafton. Ååååh allt  e  så mysigt då !

:} Nä, nu ska jag nog försöka vakna till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0