Färgat håret.

Hej bloggen !

Ursäkta för jättedålig uppdatering idag , men jag måste skylla på att dagen har varit ganska så tajt.
Jag mötte Hanna vid nio, red ut vid tio och var hemma vid elva. Typ halv tolv kom hanna och klippte oss, kulkul !
Jag tog ur mitt löshår och det var nog en av de värsta smärtorna i hela mitt liv. jag är jätte håröm, så efter ett tag började jag må illa för att det gjorde så ont och så vart det svart framför mina ögon ibland . Jätteläskigt !

Men nu har jag kort hår igen,eller kort och kort, men kortare.
Svart med röda slingor . Slingorna syns faktist bra , men de ligger lite under det svarta så det syns bara i bland. Jag är jättenöjd!
Jag lägger nog upp bilder senare, ikväll eller i morgon. :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0