En skogspromenad för några dagar sen

Ojojoj, vad klockan är mycket !! Hur hann klockan bli 00.12?! Jag borde sova för länge sen :)

Har faktist fått över alla bilder från systemkameran till datan nu, så när den var ny gick jag en skogspromenad och testade kameran, så jag hade tänkt att lägga upp bilderna här . Komentera de gärna, men tänk på att jag e nybörjare, så komentera snällt (a)   och har ni nått tips på hur de ska bli bättre, så tipsa gärna. ^^

(Vänsterklicka på bilderna så blir de större)

                 




Och måste säga att jag älskar denna bild på Sandra. Så jag måste bara visa den :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

ser ut som om ja har idomin på läpparna -.- Du är grymt duktig på att fota! avundsjuk!(a)<33

2008-10-25 @ 11:51:48
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0