En dag på stan

Hej ! Nu har vi varit i stan , men runt 13.30 började jag må jättedåligt så vi var tvugna att åka hem , tråkigt !

Men jag hann få med mej några prylar hem !

Ett par vinterskor med liten klack från din sko , 499 kronor.
En jacka från H&M, 598 :- med hål i fickan på köpet!! (yay, noot)
Halsduk från GinaTricot, 170 kronor
Hårfärg
och
Kajal.

Hahhaha, jag kollar på topmodel nu, och de bah: Våran fotograf heter pongsak, men så hade de översatt det Pungsak, haha ! Stackarn !

Men iallfall, i morgon kommer Hanna och ska klippa oss ! Det ska bli jättekul ! Jag ska plocka av löshåret och färga mitt egna hår blåsvart med röda slingor i , är såå pepp!
Hoppas att det blir bra :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0