Dålig uppdatering

Oj vilken dålig uppdatering jag har haft idag även fast jag har tillbringat större av dagen inomhus p.g.a. det äckliga vädret..

Imorgon bitti ska jag och Hanna och kanske mor min rida klockan 09.00, så det blir upp ganska tidigt i morgon, vid ungefär 20 över åtta. men jag kommer att ställa klockan på 08.00 så jag kan znooza, erkänn, det är det bästa som finns,hell yeah!
Vi ska ut och skritta en bit i skogen och sen ska vi träna nere på volten.
Ska bli roligt att träffa Hanna igen då det var jättelänge sen, och då ska jag passa på att säga grattis till henne, då hon är gravid. Så gulligt !

Och imorgon så kommer Moww' komma, det var länge sen jag träffade henne, sist vi sågs var när vi var på bio och jag somnade i bilen på väg hem, haha(A) Jag vet inte riktigt vad vi kommer att göra eftersom att jag redan har ridit då, men vi kanske tar en liten promenad och ut och fotar eller nått. Vi får se vad vädret säger. Eller så wookar vi ihop något om vi e hungriga och sjunger lite singstar. Får se hur det blir med det.
Men vi kommer inte att vara inne i mitt rum för det ser ut som ett jävla bombnerslag, och när jag börjar skämmas över hur det ser ut i mitt rum, då är det riktigt jävla illa.

Och föressten så har jag kommit på en till sak jag kommer att önska mej av farmor och bengt, och det är en locktång till mitt hår. Då man ska vara lite finare och så, typ som på nyårsafton tillexempel,eller julafton :]

Och dessutom så kanske jag och min mor till stan under lovet, det kommer att bli jätteroligt efter som att det var typ en miljon år sen vi gjorde något med varandra. Så det kommer att bli roligt faktist, tro det eller ej .

Men snart ska jag nog släcka nattlampan om jag ska orka dra mej upp ur sängen imorgon bitii, jag förstår inte hur klockan hinner bli så mycket på så kort tid !!

Puss Evelina .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0