Dålig på att uppdatera.

Hej Bloggen,

Jag har varit jättedålig på att uppdatera nu, p.g.a att den andra datan har varit på reperation med dataladdaren, så mitt batteri har dött, eftersom att hemma har vi bara en dataladdare.

Men iallfall.

Missade bussen idag, så jag fick vänta i två timmar. Roligt, nooot.
 Rätt roligt, för jag väntade med Mickis och Michelle tills deras buss kom, och efter ca 1 h och 30 min så kom de tillbaka och jag satt fortfarande och väntade på bussen. hahaha.
Men iallafall, jag gick in till Berga och tog ett nytt hål i örat. Och jag fick typ damp, för hon bah, nen det kostar 120 eller 150 kronor, det beror på vilket smycke du väljer. och jag bah: aha, okej. Så valde jag ett, och hon bah i kassan, jaa, det blir 170 kronor då. Jag bah, eeh, okej. Så skulle jag betala, och hon bah: ledsen, vi tar inte kort. Värsta stenåldern o.Ó och jag bah, okej, men då måste jag ta ut pengar *gick och tog ut pengar* sen så betalade jag och sånt shit, och väntade på bussen. När bussen väl kom så var den fullsmockad, och jag bah, åhneeeej.
Sen började det spöregna, och jag var jätteförkyld. När vi väl kom över med färjan så gick den runt Gärdsvik också, liksom yay.  Men iallfall, det vart bättre sen.
Tog en ridtur och det gick jättebra !

Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0