Beställd!!

Hejahejaheja!

Just nu är jag en lite lyckligare prick än vad jag var i helgen. :) (Läs mycket lyckligare prick)

Jag har nyss beställt en systemkamera, canon eos 450D, så jag längtar ihjäl mej tills den kommer!!  ojojoj!! (låter som bara jag kan låta) :'D
Ska bli så sjuuukt kul när den kommer ! Jag kommer typ gråta ihjäl, och så kommer jag dö innan jag har hunnit tagit några bilder . (Sandra, jag lovar att det är du som får den när jag dör:) )


Idag skulle jag ut på en tur i skogen, men upptäcker senare att Sunny har tappat framskon, kuljul.
Men tur som jag hade så kommer hovslagaren imorgon, och så slår hon på skor på alla fossingar.

Ska rida i den nya dressyrsadeln imorgon, I just love it!!

Skriver mer imorgon, för nu ska jag duscha, bädda rent och SOVA! :) Nattinatti söta läsare <3


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

haha,va snäll du e ^^, Men jag föredrar hellre dej än kameran,så dö gjärna inte av lycka:)<3333

2008-10-12 @ 23:30:56
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0