snösnösnö

snöovädret fortsätter, det känns  nästan som om man ska blåsa bort :)
vilken jävla dag med bussarna och allt. Norrabussen som jag tar gick, men inte södra bussen som jag senare byter till, för den låg i ett dike vid Ica.
Så jag missade färjan pga bussen och snön, så jag kom jätte mkt försent idag.

Väl vid berga station så missade jag buss 629 så jag var tvungen att gå. När jag hade gått halva vägen kom jag på att jag skulle ju kunna ha tagit roslagsbanan. Yippie...

Men nu sitter jag här iallfall  .

I helgen har jag och Sandra tolkat efter Sunny, så jävla kul ! Men jag var skitdålig på det !
Men kul är det :)

Men jag kanske skriver mer sen . pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0