Promenad

Har varit ute på promenad med Sandra ikväll.
Vi gick mot gamla ladan, och sen skulle vi genom grusvägen och sen upp på landsvägen , men det var jättesnöigt så vi kom ingen vart, och sen så ramlade Sandra och jag typ la/ramla i snön, nått där i mellan ^^

Hade på mej mina nya vantar, men de gick sönder. Bra kvalité . Och pappa har brännt upp kvittot, blir så arg.
Men jag ska försöka få de bytta ändå . Annars skulle pappa betala mina vantar.

Och på lördag är det Globen Horseshow och jag längtar ihjäl mej!!!! Ska bli såå kul!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nehe du,ja ramla inte,du skrek "hjälp jag ramlar" tog tag i mej och drog ner mej,lögnare xD<3333

2008-11-26 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0