plugg - söndag

Vädret är jättetråkigt och det är kallt och så.

idag ska jag plugga på idrotten, vi ska lämna in uppgifter efter varje gympalektioner och typ skriva om den vad som var bra eller dåligt , så jävla tråk!

Och jag hr inte lämnat in någon så det är bara att sätta sej med dom ..


Pratade med Saga idag också , jag älskar dej, hoppas verkligen att allt ska bli bra igen <3<3

Och så är det globen snart ockå, och det kommer att bli det bästa av alla åren ! bara 20 dagar kvar!! <3333



nää nu ska jag plugga , får se hur mkt jag får gjort och så ska vi se hur mkt mitt minne har svikit mej ;)



 skulle inte ha varit helt fel med en påse smågodis nu, är hemskt godissugen!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hej kul att du var med.

Vinnaren finns nu på bloggen, vad har du gjort idag?

Kram

2008-11-09 @ 15:46:15
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0