Nytt!

Jag är så dålig på att uppdatera under denna period altså , jag ursäktar för det !

Idag så har det varit skolan, men min data var inne på reperation så jag kunde inte vara med på gympan då vi hade teori, så jag och Alex gick mot station. Jag missade bussen pga av att han slängde mej i snön typ 70 gånger....


Väl framme så kom Alex tåg, men han var snäll och tog ett senare tåg så jag skulle vara slippa att vara ensam , snäll grabb det där.


Vi gick in i centrumet och jag köpte ett par nya vantar på Lindex.

Härliga vantar, ett par babyrosa tummvantar med en liten rosett på.


Sen så gick vi in på ICA och alex och jag smakade på en asstark nöt där, trodde min mun skulle sprängas.

Alex köpte någon juice, jag vet att du vill veta.


När vi var klara så kom Alex tåg så kramades vi och sen åkte han.

Och jag var askall efter att ha blivit nerkastad i snön..


79,50 kronor, Lindex

Kommentarer
Postat av: Christina

Söta :)

2008-11-29 @ 18:58:28
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0