hejhejhej dålig rubrik.


 




 

Älskar halsbandet. Jag och Saga har lika dana, rött guld köpt på guldfynd <3


Åhh dålig på att uppdatera, men jag ska försöka att blogga lite mera nu. Kanske inte kommer att bli de intressantaste inläggen, men aja,något iaf. :)

Igår var vi på Grand Hôtel på studiebesök. Det var ju lite spännande. Kul var det. Senare var det öppet hus på john bauer då en uteliggare kallade mej malin och michelle för snorungar på roslagsbanan. Haha, det var det bästa:)

Sen har jag inte gjort så mycket mer, men det har kommit lite snö iallfall. Snöar ute nu, men det är för varmt så det lägger sej inte riktigt. *ledsen*


jo men precis. Skriver kanske i morgon,om jag orkar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0