Frost

Det var helt frostigt i morse asså !

Jättemysigt var det , allt var aldeles vitt .
Synd att jag var så himla seg med att gå upp på morgonen , för annars skulle jag ha hunnit att gå ut och fotat lite .
Men jag kommer nog att göra det när jag kommer hem . Men då är det ju iförsej inte forst.

I morgon måste jag gå upp tidigt för då ska jag åka med bussen. Måste gå hemifrån kvart i sju . Så jag måste gå upp vid 06.00 typ.

Och om jag är riktigt elak i morgon så kommer jag att smsa sandra som typ går upp vid åtta? hahah ^^ Jag vet, jag är snäll .
 Men iallfall, det jag skulle komma till är att jag skulle kunna gå upp vid typ vkart i sex så jag hinner fota i en kvart ute . Om det är frost . Och då kommer det ju också nya bilder till bloggen , plus att jag vill framkalla några bilder också.

Nu börjar lektionen om ca tre mintuer så jag ska börja stänga av datan och så tror jag .


<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

stänger av mobilen!:O<3333333

2008-11-06 @ 20:54:52
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0