ett litet inlägg..

hej bloggen.


Kommer ett litet inlägg nu .

har som sagt tagit en "bloggpaus", som endast varade i tre dagar, men iallafall  . Så nu känner jag att det är dags att passa på att skriva medans viljan håller sej i. ;)


Under dagarna har vi i skolan planerat julbordet. Det ska bli jätteroligt !Jag och Mickis ska vara i servisen iallfall, och det ska bli jätteroligt !

Sen har jag haft utvecklingssamtal och det gick också jättebra ! Jag hade 0,00 % frånvaro ;) *stolt*

På tisdag ska vi åka på studiebesök på Grand Hotel ! Ska bli så jääääävla kul! Det är ju sveriges lyxigaste hotell och det dyraste rummet kostar 60.000kronor/natt!!
Så det ska bli spännande.

Efter det så är det öppet hus på John Bauer gymnasiet och jag, michelle, malin och rikard ska vara där. Vi ska liksom presentera vårat program Hotell&Resturang. Ska bli jätteroligt ! Men lite nervöst självklart. Jag och Malin sak vara i servisen och ha ursnygga kläder på oss, svarta byxor, vit skjorta, svart väst och fluga! Haha

I helgen ska jag och mor bila ner till Öland och hämta Sahara! Fatta vad jag e glad att få träffa den lilla filuren igen. Efter det ska vi fortsätta mot Hässleholm och lämna Sahara, och sedan övernatta på hotell. Och ja, sen så är det bara hela vägen hem till Stockholm igen. :-) Kulkul.


Men aja, nu har jag skrivit ett rätt så långt inlägg faktist. Så nu avslutar jag här, kanske skriver ett inlägg senare ikväll :) Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0