Dålig uppdaterat

Ååh vad jag har varit skitdålig på att uppdatera !
Jag har varit så jävla sjukt trött den senaste tiden, och så har jag ju förberett mej för idag, första skoldagen efter höstlovet!

Under tiden jag inte har bloggat har Maggie flyttat Lasse till Wira nu .
Så det är lite småtomt nu, men snart kommer ju Saga och Peach :D Yay !


Idag hade vi gäster i skolan , och jag och Mickis bakade dessert, och det vart jättegott.

Vi gjorde nån slags chockladmuffins typ med fudgesås och exotiska frukter och bär. Det såg jättegott ut .

Kom på nu att jag borde ha fotat det ,  menmen..


Imorgon har vi hotellkunskap så jag kommer att vara ganska duktig på att uppdatera då  , hehe.

 imorgon ska emelie sova här, roligt roligt !

Men jaa, nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, men skriver nog ett inlägg till innan jag släcker nattlampan.

Pusspusspusspuss evelina'



Kommentarer
Postat av: Allt Utom Räkor Rebecca

Japp. Man ska alltid fota mat. Det skuklle du ha gjort!

2008-11-03 @ 21:23:15
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0