Onsdag

Nu sitter jag här framför datan mitt inatten, tittar på "How I Meet Your Mother",  ingen rolig är inne på msn, gaaah, hata vardagskvällar/nätter, då sover alla, inte ens en äcklig pedofil  är inloggad. deprimerande.. xD

Aja, idag skulle jag rida Borka med Fleur, men vi hoppade det, för att det var regn och åska här på förmiddagen, och så hade vi ont i huvudet och allt, så vi skippa det.
Men imorgon ska vi dela på Fleur och hoppa henne :-) eller jag iallafall, mamma säger att jag får skylla mej själv, säg inte att jag inte varnade dej när du ligger med brytna armar och ben när vi ska till Thailand!   aja. Jag kommer inte ramla av.

Och så har jag bestämt mej vad jag ska göra med mitt hår, äntligen!!  Jag ska bli blond igen, förlänga håret så jag får typ jättelång, och färga slinga nån rolig färg, antingen rosa eller bruna:-) Det ska bli roligt, men det kommer jag att göra efter Thailand just för att då har solen blekt mitt hår, så blir det lättare att få bort det svarta, så slipper jag bleka det, så jättemkt.  Vill ju inte slita på det mer än vad det behövs, eftersom att jag redan fönar och plattar det dagligen, för er som är intresserade av mitt hår..


Ikväll är det ju också säsongstart för Pussycatdolls klockan nio!       Det ska jag inte missa, man måste ju byta ut Top Model, då finalen var förra veckan, och Saleisha vann.

Nej nu ska jag nog stänga av datan, kolla lite på tv, och sen göra lite armhävningar och sit ups. Känner att jag inte är ute i god tid med att komma i form till Thailand. Hahahaha

Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0