Jobb och sjuk pålle<3

Idag har jag börjat jobba på krogen. Det var roligt, men jobbigt, fick jobba i åtta timmar i sträck idag, och detta var första dagen. men inte klaga, för fan vad kul det var!!

Så blev Sunny, min häst, sjuk idag.. "/   

Troligen fång, fan... Hon behövde smärtstillande för att kunna gå över huvudtaget, och hon var redo att föla ihagen, och det är typ tre veckor förtidigt, men nu mår både Sunny och den lille bra:)
Sunny kommer inte få komma ut imorgon för att inte få i sej extra mat, och fodret ska dras ner, och det är inte bra då hon snart ska föla..   Så imorgon ska jag vara hos henne länge och någolunda tidigt på morgonen<3

Erik mår inte heller bättre, eller han mår bättre, men inte så mycket. Hoppas på det bästa!!
Han ska också kanske flytta, eftersom att hyran på lägenheten han hyr kommer att kosta upp till 13.000 :- i månaden, inte bra, inte bra.. Och den gamle gubben på åttionio år förstår inte att hon troligen måste flyttas p.g.a hans ålder, sjukdom m.m .  Typ alla hans grannar kommer att flytta också, han förstår inte att han kommer att bli ensam. Stackar´n!<3

idag bjöd jag också över mina grannar på fiskmiddag på onsdag, yippie, vi ska typ laga en fiskrätt och bjuda familj och vänner på, på hemkunskapen. kul? ja, ganska faktist.



Pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0