Jag är vid liv!

Idag hoppade jag Fleur, och tro det eller ej, men jag lever faktist!
Hoppade inte så högt eftersom att Fleur inte är igång så bra, och att hon inte får hoppa så högt, typ 70 cm bara;_; deprimerande eftersom att hon kan komma över 140 cm lätt..
Vi hoppade typ bara 50 cm idag, men jag ska försöka att hoppa 70 cm rättuppstående innan sommaren är slut.:)

Idag har jag också varit ute och varit lite allert med att springa 2 km, jag vet, det är inget att skryta med, jag skulle springa fyra, men det vart inte av för att innan så hade typ en häst i stallet rymt, så jag jagade häst i typ 20-30 minuter. Sen så sprang jag och Malte. haha. måste ha sett lite kul ut när malte typ GÅR och jag springer, sen ropar jag som en jävla galning för att han inte ska rymma från mej. hahahha.

Imorgon kommer också min fotölj, yippie!!  men den skulle typ ha kommit den 16:de, men den kommer imorgon istället.
Och så ska jag och moder till Täby imorgon, vi ska lämna in kameran, och jag ska in till h&m och kicks.

Funderar på hur jag ska klä mej, tror jag ska ha vitt linne med stenar, svart kjol och leggings.. aja, jag får se. björnborg skorna ska jag ha iaf!

Vi ska köpa mat också till middagen jag ska för moder, fader och våra grannar. Hahah, ska laga fisk, för att det var det man var tvungen att göra. Får se vad det blir. :)  Middagen kommer altså att bli min hemkunskapsläxa.

Det var nått mer som jag skulle skriva, men det har jag glömt bort nu. haha :)

Pusshejs<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0