25 Maj

25 maj idag, bara 11 dagar till Linneahoney kommer:D!!    och tretton dagar tills vi åker till Thai!!   kan inte fatta det.. :'D Fan vad underbart det kommer att bli..! <3  Jag kommer typ DÖ!

Sista dagen ska jag tatuera mej också, men jag har inte bestämt vad jag ska tatuera än.. Tror att jag vill ha en slags minnestatuering för mormor och morfar:-) <3 men vet inte vad det skulle vara då..


Linneahoney och jag har snackat typ jättelänge på msn idag:D   och då snacka vi typ om allt ^^<3

haha :-)  Vi snacka också på telefonen också ^^    det var typ 70 år sen O_o ?

Men nu har jag kollat på "The Real Hustle" och ska gå och lägga mej ^^ och nu är det den där asäckliga reklamen om en chockladgubbe som blir slickad i öronen av två tjejer på bio.. ush! *gammal tant*

Sunny har rymt x antal gånger idag från lilla hagen också.. Det tycker vi inte om!  Vi måste sätta upp extra trådar så hon inte kan krypa under så lätt . haha :-) <3<3

image5

Btw, dissa mina finnar i pannan x(



Pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0