22 Maj

Middagen gick ganska bra (:   bara att jag och pappa började bråka, som vanligt.. xD    men jag älskar honom ändå (:   <3
Men sen var jag värsta dissaren och gick med Saga istället och pratade om allt (:   det var asläge sen juuuuuu!! <3  Tack för att du finns!! <3<3<3
Vi kanske ska åka till stan i helgen,   det ska bli roligt om vi gör det, men det kommer förmodligen inte bli av, för att jag kommer säkert få jobba och Saga kanske skulle vara med Sussie(?).


Ska jobba i morgon också vid halv fem med Sevil. Det kommer vara lite nervöst...
 
Saga frågade om jag skulle med på travhäst aktion i morgon, men jobbet kom i vägen, sablar!! Det skulle vara jätteroligt att följa med, men det får bli nästa gång (:

Har bestämt mej också för att jobba till den 15 Juli, om det passar om jag slutar då, för att jag har ju trots allt en liten fölbebis hemma då(:och under sommaren ska jag försöka lappa i hop familjen lite bättre.. Det går ju lite upp och ner nu :'(

Och i morgon,torsdag,  kommer Beate hem till mej förhemundervisning. hahahha.


Skriver mer typ i morgon efter jobbet, tror att jag får sluta klockan åtta igen, men imorgon ska jag komma dit halv 5 på eftermiddagen.. jag vet inte ens hur mycket lön jag får, vågar inte fråga:OxD


Pusshejs<3
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0