Skolarbete..

SUUCK!!! Jag tror jag drunknar i SKOLARBETE!! Jag tror jag döööör. Allt ska vara klart i morgon, och jag har typ 75 saker kvar ._. nejmen seriöst, jag har ett prov jag ska skriva i morgon (onsdag) som jag inte har pluggat till, gräva två gropar i skogen och jämföra jord, men jag kommer bara tio cm ner för det är så stenigt, och gropen ska vara minst 70 cm djup, jag ska göra en kort samanfattning av judendomen,  brodera och jättemkt mer, och det ska vara klart i morgon halv tio.   Men broderingen kommer jag inte satsa på, för att jag bryr mej inte om jag får IG i slöjd eftersom att jag ändå inte vill bli designer eller något.. När allt är över i morgon kommer jag att jubla och ställa till med partaj.^^

Vi ska lämna Sunny till Marum i morgon kvart i åtta på morgonen. Sunny har blivit halt igen, vi tror att det är påväg en hovböld eller något liknande..

Linnea kommer på onsdag också!! Skojj! <3    Och på onsdag ska jag till tandläkaren för de ska typ kolla nånting om tandställningsshit. kul? nejje..
och jag ska till handelsbanken också, för mitt kort har gått sönder också, gaaahh..
Och sen efter det ska jag till H&M och köpa ett par strumpbyxor och kolla på klänningen jag hitta i Umeå. kommer säkert inte finnas där heller. xD

Aja, nu ska jag skriva sammanfattning av judendomen, och sen kanske nått mer om jag orkar, typ brodera. För det går ju fort, och det är inget jag behöver anstänga mej i. och det är faktist gansa kul. jag gör korsstygn för er som undrar..

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0