Hemma igen
Nu har jag kommit hem från Vadstena/Mjölby. Lite tråkigt, men vi ska ju faktist dit på torsdag igen!! :D   och Linnea kommer ju liksom i MORGON!    det kommer att bli helt crazy!   Och så åker vi till Thailand om tre dagar!! galet kul!

Jag har också bilder på lille Albin <3  Gullegris är han<3    Vi träffar ju kusinerna, och Jenny och Emma och oskar och alla dom på Torsdag på Linus student!     helt kuuuuuul!

Våran kamera är fortfarande på reperation, så vi ska fråga om vi får låna grannens kamera.    vi måste ju ha kamera i Thai! Annars avlider jag ._.

Mammas bin har svärmat också, de sitter i våran tall nu.. ._.      dampanfall.

Jag har också fått min cigghållare/plånbok med Tokio Hotel också. Ska ladda upp bild på den ^^

men nu måste jag plugga, jag arbetar om Thailand. yeeeeeeeeeeeeeeeeeees.


Albin<33
PussHejs<3image1






 

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0