*Hemma från Thailand*

Nu har vi kommit hem från Thailand, det är helt deprimerande, jag längtar verkligen tillbaka!!
Det har varit underbart, och mina killar är kvar(A)yay!!   eller var, är.. aja..

det är synd iallafall att vi har kommit hem, och eftersom att typ bara mina närmaste, om ens det,läser min onödiga blogg, haha, så vet de iallfall att ända sen jag kom hem från Thailand från förra året så har jag och Moww' <3 jobbat i hop som några jävla galningar för att få pengar till en Thailandsresa, och nu har jag faktist pengar till mej till en biljett till Thailand (oj vad många "till" det kom i den meningen), eller snart.. så fort jag får pengarna som moder och fader är skyldiga mej!
yeahyeahyeah!
Så nu ska jag bara samla ihop till en resa hem också, mohahahahhahah  ^^
känn er avundsjuka!
(A)
Jag är en snäll människa annars, jag låter bara elak nu, men jag är inte elak . haha, vilken tur att man inte kan komentera min blogg(A)




Och så ska jag med säga att sista dagen vi var i Thailand, den 17 Juni, kom årets föl till världen <3<3<3
Ett gulbrunt stoföl, och det är inte vanligt med welshar i denna färg, så vi är överlyckliga!!
Vi tror att detta kommer att bli Sunnys sista föl, men man vet illafall inte.
Detta år kommer jag iallfall satsa på att komma igång i en fin form med Sunny och nästa sommar ska jag nog börja tävla i hoppning. :-)
Åter till fölet!
Namnet på denna fölunge är Sunny Mai Thai <3    (Mamma håller inte med om att Thai ska stavas med h, utan bara Tai, men det ser så tomt ut så jag kommer att bestämma att stavningen kommer att vara Thai och inte Tai. Onödig fakta, jag vet , ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0