Öland efter Smögen?

Idag har jag pratat med mamma om att åka ner till Öland, efter typ ett halvårs tjatande.
Sahara, Sunnys bebis hon fick förra året  , bor ju där, och det skulle vara roligt att åka och hälsa på henne.
Jag skulle helst vilja åka ner och vara där under den 16:de Augusti, men det går ju inte.. Sahara ska ju ställas ut då :-)
Men vi ska kanske åka dit efter Smögen någon gång, och vi åker till Smögen 27:de Juli och är borta en vecka.
Det ska bli spännande, jag har ju sett nya kort på henne, och oj vad hon har vuxit och har förändrats mot vad jag såg henne sist!!


Sahara Nu <3



(Mer Bilder Kommer Kanske Imorgon)


Kommentarer
Postat av: Sofia :'D

Det är jättekul att läsa din blogg! :'D Du skriver jätte bra! ^^

Puss <3



Johnny (L) ;)

2008-07-17 @ 14:23:33
URL: http://outoftheshadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0