Knallemarknad

Knallemarknad med Saga i lördags!
Det var dock skittråkigt, typ inga knallar och Saga vann ingen gitarr. >< ;)
Och Saga ville inte åka något med mej för hon "mår bara illa", men på onsdag ska jag tvinga henne åka Extreme med oss (6)
Onsdag ja, GRÖNA LUND!   ska bli läskigt kul asså (-:
Jag ska åka tilt och uppskjutet, det har jag aldrig gjort förut (:   Och radiobilarna, har inte åkt de på grönan, bara på Liseberg. ;D

Det ska bli jätteroligt!! Och imorgon ska jag åka Berga, inte mkt att skryta med, men ändå.
Där ska jag handla kläder till min födelsedag, och en present till Moww, hon fyller ju år om en månad !
Har en present här hemma från Thai, så en födelsedagspresent också (-:
Och imorgon ska jag köpa svart hårfärg igen, för jag orkar inte vara blond, för mitt hår är fult. x'D
Ska också sätta dit min hårförlägning snart, skojj!

Nu pallar jag inte skriva mer, pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0