Kista Centrum Fredag.

Wohoo (: På Fredag ska jag åka till Kista Centrum, det ska bli kul.

Vi ska handla kläder till min födelsedag och sånt (-: Vill ju ha lite nytt då.

Jag ska in på H&M och kolla på en assnygg svart kjol med vita prickar på, blev helt kär iden, såg den i stan, men saga ville inte vänta på mej på H&M så jag fick vänta med att köpa den, haha, men det blir inga problem det, annars om den inte finns i Kista får jag ju köpa ngt annat, man hittar ju alltid nått, om man har tur ;).

Jag ska in till Kicks också och byta hårfärgen jag köpte, jag hade ju självklart köpt toning, jag är ju SÅ duktig, not.
Jag ska köpa en lite ljusare färg också, för när jag frågade så sa de att hårfärgen alltid blir en nyans mörkare, så jag slipper hålla på så jättemkt med hårförlängningen.

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Albin

Där var det problemet löst! :D

2008-07-15 @ 08:16:46
URL: http://abbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0