Kista Centrum.. Besvikelse

Var hos tanläkaren idag så de fixade min ståltråd i tandställningen, eftersom att den hade hoppat ur, det tog typ 30 sekunder ; O
Efter det åkte vi till Kista. En stor besvikelse. Det var inte alls som jag hade tänkt mej, visst, det var mkt affärer , men det var ändå inget jag kommer återvända till.

Men som sagt, det blir aldrig som man har tänkt sej, och inräknat denna shoppingdag, inte bara shoppingcentret.
Efter att endast ha gått in i två affärer börjar mamma få tinitus, allt bara brusar, kallsvettas och höll på att svimma, så  hon var tvungen att gå och köpa nått att dricka, sen vart det bättre.
Jag hittade typ inget jag ville ha, så det som följde med hem var hårfärg , grått linne med en koifisk och en guldig väska (!) som jag har suktat efter i ca 3 månader.
Guldväskan ska jag få i födelsedagspresent , så jag får inte använda den imorgon på knallen, pfff... :P

Men  jag ska ha den på smögen iallfall (YAY!)

Imorgon är det knallen med Saga, ska träffa henne 10.30, tidigt!! ^^

Mer kommer kanske senare . :-)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0