Inte Bloggat På Länge

nu har inte  jag bloggat på länge, har haft annat för mej.
Men under tiden jag inte har bloggat har jag börjat rida i gång Sunny, och det har gått jättebra!! Sunny var dock VÄLDIGT stressad,  men My Thai bara stog i boxen helt lugn, vad stolt man blir<3

Jag har jobbat också, jobbade idag och det gick bra, jobbade i fem timmar, och det var lagom. Ska jobba i morgon, mån och tis också, sen ledig tre dagar och sen går det om igen.

Ikväll ska jag och Sandra gå på promenad, <3   ska bli jätteroligt, för det var länge sen vi träffades. Men hon kom idag och hälsa på mej på jobbet, skojj <3

och snart kommer Moowwiees' hem!! Saknat dej grymt <3



Pusshejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0