Hej !

Har ingen fantasi så det vart en dålig rubrik,ledsen x'D

Imorgon ska jag till tandläkaren, för min metallbåge i tandställningen har hoppat ur så de måste fixa den, annars blir mina tänder ännu mer fucked up än vad de redan är :-) Ska till Norrtälje då, ska fråga om jag får kila in på H&M då och kolla på en ny body lotion/body butter, min lotion är slut! 

Jag ska också börja plugga på mitt körkort, måste verkligen komma igång med den nu, vill iallafall ha min moppe till Augusti (:
Jag skulle typ ha tagit mitt körkort för tre kvarts år sen? o.Ó xD

Jag fyller ju år om åtta dagar !   Längtar asmkt! (:
Jag vet att jag ska få hårförlängnig, solglasögon och så var det nått mer som jag har glömt, haha ^^, Tur ^^


Jag och Saga ska ju också sticka till knallen i helgen, den "öppnar" på lördag tror jag, det är ju typ tradition att vi går med varandra ju!<3
(:

Vi kanske ska sticka till Gröna Lund på onsdag nästa vecka 8D
Hoppas att Sandra kan då (-: Annars får vi åka nån annan gång, men det är typ den enda dagen jag kan innan Augusti xD

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0