Glömde en "liten" detalj..

Tandläkaren idag då.  Eller njae.. beror på hur man ser det...  När man ska in till tandregleringen i Norrtälje ska man trycka på en knapp och vänta tills dörren låses upp, och vi står och trycker på den jävla knappen i 30 minuter och dörren låses inte upp.
Då började vi med att ringa runt för att få tag i telefonnummret upp till tandläkaren, men INGEN svarar. gaaaah.

Tillslut kommer en typ vaktmästare och öppnar åt oss, och han bah: Hej, behöver ni hjälp? Vi bah: jaa , vi hade tid för fem minuter sen men vi kommer inte in.. Han bah: Hos tandläkaren? jag bah: jaa, min tandställning har hoppat ur.
Han bah: Men tandläkaren är inte här på hela sommaren!! Han jobbar i Mörby nu! Vi bah, men vafan.. vi ringde ju till honom igår, och då sa han: Då ses vi i morgon 11,20! Han bah: men då måste han ha glömt och säga att han har bytt arbetsplats under sommaren.. Glömde en liten detalj va?
Så vi har fått ny tid, ska vara där klockan ett i morgon, på våran shoppingdag!! Helvete.

Men iallafall, vi var ju ändå i Norrtälje, så jag sprang in på H&M och köpte en ny sminkborste och Lotion Body Milk från Nivea. Ska använda den ikv då jag ska duscha, ska också avfärga mitt hår idag, så jag använder det på en gång då ;)

Detta fick följa med mej hem idag:
Röda Ballerinaskor med vita prickar, röd sidenrosett med strasshjärta, Skomästaren - 199.50 (Det var 50 % rea!!)
Guldfärgad ögonskuggasminkborste, H&M - 19,90
Nivea Lotion Body Milk, 250 ml H&M , 44,50
Batman Plåster, Flygfyren, 19.90

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0